Oldalak

2009. október 10., szombat

Ki lennél a dagadtmandulák közül?

Mikor költötted el a pénzed?

· az első bulin (n)

· nem hoztam pénzt (cs)

· mindig van a bankban (z)

Hányszor voltál workshopon?

· egyszer, de fáradt voltam (cs)

· egyszer, de unatkoztam (n)

· kétszer, de megbántam (z)

Tetszett-e a Phaedra?

· nem (z)

· nem (n)

· nem (cs)

Hányszor kértél kölcsön?

· abból élek (cs)

· utálom, ha valaki kölcsönkér (n)

· én adok kölcsön (z)

A kajabonokat mindig leeszed?

· még másét is (n)

· csak ha csirkehús van benne (cs)

· én odaadom az első válasznak (z)

Meddig maradsz a buliban?

· attól függ, ki visz haza (z)

· én zárok (cs)

· ha elfogy a pia (n)

Mit veszítettél el a Kollokviumon?

· a fogamat (cs)

· az önbecsülésemet (z)

· semmit, én találtam (n)

Mi az életcélod?

· hogy olyan legyek, mint Freddy, mert körülzsongják a lányok (n)

· Béreslaci kitűzőjének megszerzése (cs)

· nem mondhatom meg (z)

Kire hasonlítasz?

· Pumuklira (z)

· Leóra, az oroszlánra (cs)

· egy románra (n)

Mit szívsz?

· mindig a más cigijét (cs)

· füvet (z)

· a fogamat (n)

Volt már ügyed a rendőrséggel?

· van dossziém is (n)

· még nem (cs)

· anyám rendezte a dossziékat (z)

Ki a kedvenc szuperhősöd?

· Ketvumen (z)

· Béreslaci (cs)

· Freddy, mert mindig benne van az újságban (n)

Fáradt vagy és unatkozol?

· igen (n)

· igen (z)

· igen (cs)

Megfejtés:

cs (csaby) – örök vesztes vagy, és rohamosan haladsz az alkoholizmus felé

z (zency) – szerelmi bánatodat a Kollokviumba fojtod

n (norby) – boldogan élsz, elhízol és román leszel

a 3 színis dagadtmandulák + anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése