Oldalak

2009. október 9., péntek

MELYIK ÓKORI GÖRÖG DRÁMA HŐSNŐJE VAGY?

1. Melyik jelző illik rád leginkább?
a. önfeláldozó
b. határozott
c. megbízható
d. szép
e. bátor
f. kitartó
g. segítőkész

2. Mit tekintesz a fő hivatásodnak?
a. feleség vagyok
b. sírásó vagyok
c. siratóasszony vagyok
d. díva vagyok
e. papnő vagyok
f. anya vagyok
g. varázslónő vagyok

3. Melyik rossz tulajdonság illik rád leginkább az alábbiak közül?
a. manipulálhatóság
b. makacsság
c. haragtartás
d. hűtlenség
e. csaló vagyok
f. kétszínűség
g. bosszút szomjazom

4. Mitől rettegsz leginkább?
a. attól, hogy a házasságom bemocskolódik
b. semmitől se rettegek
c. attól, hogy a bűnösök megússzák szárazon
d. az unalomtól
e. attól, hogy szeretteimnek baja esik
f. ellenségeim bosszújától
g. attól, hogy megcsalnak

5. Mi a jeligéd?
a. Alvilág
b. sírkamra
c. hajfürt
d. Trója
e. gímszarvas
f. bíbor szőnyeg
g. sárkányfogat

6. Mit tennél, ha férjed/párod hosszú üzleti útra menne?
a. felajánlanám, hogy elmegyek helyette én
b. gondoskodnék arról, hogy ne éhezzen az úton
c. fellélegeznék
d. megszöknék otthonról
e. nyugodt lennék
f. nyílt viszonyt folytatnék másik férfival
g. a bűvös gömbömön figyelném minden lépését

7. Mit tennél, ha az üzleti út egyre hosszabbra nyúlna?
a. várnék, még akkor is, ha fájdalmas a várakozás
b. elmennék utána
c. élvezném a vakációt
d. nem érdekelne
e. nem veszíteném el a nyugalmam
f. tervezni kezdeném, hogyan szabaduljak meg tőle, ha visszajön, elvégre már másik férfival élek
g. sárkányfogatot küldenék utána

8. Mi a fegyvered?
a. a jóindulatom
b. a kitartásom
c. a remény
d. a szépségem
e. a furfang
f. balta
g. méreg

9. Mit tennél, ha megtudnád, hogy megcsalt a párod?
a. heteken keresztül keservesen sírnék
b. szakítanék vele
c. azt mondanám: „ágyő”
d. olyan nincs, hogy engem megcsaljanak
e. nyomtalanul eltűnnék
f. megcsalnám én is őt
g. megölném a nőt, akivel megcsalt

10. Van-e valami, amiért az életedet is feláldoznád?
a. a kedvesemért
b. a tisztességért
c. az igazságért
d. nincs, magam vagyok az, akiért életeket áldoznának fel
e. a győzelemért
f. a hatalomért
g. a sajátomat nem áldoznám fel


Lehetséges eredmények:

legtöbb a.: Alkésztisz
Magad vagy a női önfeláldozás. Igazi szerető feleségként párodért akár az életedet is feláldoznád, ám vigyázat, nem árt néha azt is ellenőrizni, hogy ez kölcsönös-e.

legtöbb b.: Antigoné
Az igazad mellett a végsőkig kitartasz. Amit elterveztél, határozottan végigviszed, semmitől sem riadsz vissza. De vigyázz, néha ajánlatos kompromisszumot kötni, mert a makacsság miatt sokszor több a kár, mint a haszon.

legtöbb c.: Elektra
A remény tart életben. A kilátástalan helyzetekben bízol abban, hogy megérkezik a segítség. Bízzál jobban saját erődben, vedd kézbe a dolgokat, ne hidd, hogy csak kívülről jöhet segítség!

legtöbb d.: Heléné
Vonzó megjelenéseddel mindenkit leveszel a lábáról, sosem kell amiatt aggódnod, hogy egyedül maradsz. Szépséged hódító, ugyanakkor hosszas viszályt, ellenségeskedést szülhet.

legtöbb e. Iphigeneia
A közösség ügyéért nagy áldozatokat hozol, bátran nézel elébe a megpróbáltatásoknak, ezért mindig akad segítőtársad. Vigyáznod kell arra, hogy a magad érdekeit is számításba vedd.

legtöbb f.: Klütaimnésztra
A gyerekeidért mindent megteszel, s ha bajuk esik, kíméletlenül bünteted azokat, akik felelősek ezért. Vigyázz azonban: a bosszú sosem vezet jóra. Ha bűnre bűnnel felelsz, az újabb bűnt szül.

legtöbb g.: Médeia
Szerelmednek segítséget nyújtasz, akkor is, ha az nagy veszéllyel jár. Elvárod, hogy kedvesed ezért hálás legyen. A hálátlanság miatt bosszúd mérhetetlen. Vigyázz, könnyen túlzásba esel, és magadnak is árthatsz.
hanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése