Oldalak

2009. október 11., vasárnap

Melyik Figurás színész lennél?

Ha egy rendező szájából elhangzik a következő instrukció: „Lásd meg a látványt, és halld meg a hallványt”, hogyan reagálnál?
a) Lehajtott fejemet csóválnám.
b) Szemberöhögném.
c) Káromkodni kezdenék.
d) Kolozsváron ilyent nem tanítottak.
e) Egyszer Szentgyörgyön ezt az instrukciót már kaptam.
f) Nem tudom. Egyszerűen nem tudom.
g) Végrehajtanám.
h) Jó, de melyik hallványt?
i) Letáncoljam?

Melyik erdélyi színházban játszanál a legszívesebben?

a) Én innen nem megyek sehova.
b) A főiskola is választható?
c) Kézdivásárhely, mert ott még nem voltam.
d) Egyértelműen Kolozsvár.
e) Mindegy, csak Bocsárdi rendezzen.
f) Nekem mindegy.
g) Vásárhely.
h) Bárhol, csak játszhassak.
i) Nekem a kontakt az életem.

Holnaptól te vagy a Figura igazgatója. Mi az első dolog, amit változtatnál?

a) Én nem akarok igazgató lenni.
b) Nekem jó így minden.
c) Még nyitnék egy klubot.
d) Nem ütném bele mindenbe az orromat.
e) Fizetééééésemelééééés.
f) Háááát…
g) Mosógépet minden szintre.
h) Igazgatói irodámat lakásnak rendezném be, ahol a magam ura lehetek.
i) Meghívnám Eduard Gabiát rendezni.

Ha megtudnád, hogy a következő évadod fele gázsiért kell végigcsinálnod, mit tennél?

a) A f….mat, azt!
b) Semmit. Úgyis a szüleim tartanak el.
c) Nyitnék egy lovardát.
d) Most játsszak ingyen?
e) Tudtam előre!
f) Rendben, de akkor több szabadságot kérek.
g) Az akkor most mennyi?
h) De a lakbért külön fizetik, ugye?
i) Hogy a szolgálatos jegesmedve húzza bele a piros és kék, vérerektől duzzadó fülét!

Hogyan jellemeznéd egy szóban a gyergyói életet?

a) Nehéz.
b) Buli!
c) Mit?
d) Veszélyes…
e) Megvagyunk.
f) Neharagudjdenemtudomegyszóban.
g) Jó!
h) Mámoros.
i) Hideg.

ismeretlen szerző a 21. sz. elejéről


Eredmény:
Legtöbb a): Freddy; legtöbb b): Gábor; c) Ede; d) Csongi; e) Boró; f) Maresz; g) Gyöngyike; h) Ancsa; i) Erzsébet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése